Ruzgarperisi Nurunannesiii12 6 ay önce oldum kürtaj.2 aydır deniyoruz nerdeyse. Daha öncede kürtaj olmustum.2 ay sonra tek ilişki ile kalmıştım zaten
Nurunannesiii12 Ruzgarperisi gebelik kürtaj olduğunda kaç aylıktı o zaman.sger 5 ay ve üzeri iss biraz bekle.6 ay bayağı bi süre doktorun yonlendirsin en iyi şekilde seni
Nurunannesiii12 Ruzgarperisi 6 ay iyi bi sure. Istyosun madem doktora mutlaka görün istediğini belirt gerekli.testleri yapsın hem için rahat eder