Esnglt daha önce hiç gittin mi peki
ben daha önce özele gidiyordum ilk defa geçtiğimiz pazartesi gittim ama doktor o kadar iyi ki Fatma salih hocaya almıştım ve aşırı memnun kaldım hoca dedi 1 ay sonraya randevu al detaylıya gireriz dedi alıcam bakalım ama şöyle bişeyde varmış gittimde şarşırdım tabi benim için güzel oldu ☺️ Sıradan bir doktoru almıştım istedim doktor randevu doluydu ama oraya gittim kim rast gelirse 🥰veriyorlarmış bende Fatma hocayı istiyordum zaten tamda denk düştü ne zaman gidiceksşm peki canım