30Kubra tabi önce beyinden basladı , bize heryerini anlattı gösterdi , damarları gösterdi , yüzü detaylarına kadar gösterdi , yutak , damak omurga kemiklerini tek tek gösterdi , cigerleri hem önden hem arkadan inceledi , ölçümlerini yaptı , bebeği besleyen damarları , plesanta uzunlugunu ölçtü , parmaklarını tek tek saydık bogumlarına kadar bakıp tüm ölçümleri yaptı , köprücük kemiğini kol bacak kemiklerini inceledi ve ölçtü , kalp üzerinde çok durdu , her acıdan görüntü alıp bir sürü ölçüm yaptı , 2 li tarama testim çok iyiydi ama ense burun ölçümlerini yinede yaptı , kalp kapakçıkları ve damarları inceledi kaçak var mı diye baktı . Tavsan dudak olma ihtimaline karsı detaylo dudak incelemesi yaptı . Kilo boy ayak el ölçüsü kafa ve karın çapı amniyon sıvısı miktarına kadar herseyine baktı . 1.5 saat sürdü canım . Sonunda doktorum için detayli bir rapor hazırladı . Banada bebişimin 12-13 tane 4d yüz fotografının oldugu cd verdi . Bu sekilde canım .