@Denis19 canımsın benim de aynen öyle kaşımtı yanma vs bişey yok ama ara ara akıntım oluyor,saglıocagında idrar testi yaptrdm ve enfeksiyon çıktı canım şikayet bile olmadan olabiliyormuş .doktor 7ginlük ilaç yazdı sabah akşam kullancam snra tekrar test yaptrmaya gtcem.İnşAllah geçer ya🤲