Kızlar psikoloji çok önemli bence , benim arkadasım da doğum yaptı 2 ay önce suyu geldi hastaneye gittiğimiz an sezeryan istedi . Sonra açılma ve sancı olunca bekledi 15 saat sancı çekti ama hep sezeryan olacağım dedi , herşey normal olmasına rağmen gücü kalmadığı için sezeryanla oldu . O yüzden nasıl bir psikoloji içine girerseniz öyle de gidiyor . Kendinizi kolay olacağına inandırın ve Allh tan isteyin . Hastaneye gidip 4 saatte doğum yapan insanlar var . Bunlara bakın derim . Ben öyle yapıyorum . Normal olsun diyorum . Psikolojik olarak kendimi buna hazırlıyorum . 🙂