Bazen diyorm keske doktor catın dar müsayit degil dese direk zorunlu sezeryan olsa enazından baska carem yok desem😂 bazen normal dogm istiyorm ama korkuyormda sürec nası ilerler bilmiyorm bazılarıda sancıyı saatlerce cektiğiyle kalıyor sonra sezeryana alınıyor bu durum korkutuyor😔 doktor dese sezeryana uygunsun pisi pisi kabul etsem gitsem olsam ooyyy anaaaamm ne ececeğuk bilmiyorm☹️😢😭