serplcpl Srcozlm17 uzandım biraz herhangi bi ağrım yok ama hafif leke geliyor geçmedi en iyisi acile gitmek
sedefyrs1101 Benimde 6.haftamda az kahverengi akıntım olmuştu dinlendim benim geçtiği tekrarlamadığı için ben doktora gitmedim şuan 12 haftalığız çok şükür 🙏 Devam ederse mutlaka doktora gidin
serplcpl Srcozlm17 acile gittim düşük riski olabilir dediler fitil verdiler bebeğim kesesi görünüyormuş içten kanama yokmuş inşallah iyi oluruz
Cansuu1706 serplcpl fazla is yapma agir isler ozellikle allahin izniyle atlatirsin ben yarin 10. Haftaya gircem
Cansuu1706 serplcpl bende de aynisi oldu kahverengiden pek korkmuyorlar sen de korkma yerlesme kanamasi olabilir ama bi acile git bence baksinlar progestan verirler buyyk ihtimal kirmizi parlak olmadigi sürece pek sorun cikmiyormus
serplcpl Cansuu1706 acile gittim fitil verdiler bi hafta kullan dediler ama bu fitilin bebeğe bi zararı olmazmı ki
Zeyneep7 1 ay önce ben de aynı şeyi yaşadım. Ağrım da vardı yalnız, adet sancısına benzer. Panikle yol yürüdüm bir de hastaneye gittiğimizde çoktan düşük olmuştu