serplcpl benimde başıma gelmişti bu durum 10 gün sürdü doktora gittiğimde düşük riskimin olduğunu söyledi ve ilaca başlatıp ilk üç ay bitene kadar ilişkiyi yasakladı. Sağlık ocağı bebeğin kalp atışı olmadan hamile olarak kayıtlara almıyor . Mutlaka doktora gitmelisiniz . İçiniz rahatlar. Belki sadece yer tutunma lekesi de olabilir ama doktorun bakıp söylemesi gerekir.