mavi0811 doğum kontrol hapını bıraktıktan sonra 8. Ayda hamile kaldım kendiliğimden. 8 ayda 6 adet gördüm ama malesef adetlerim 45-50 gün. Artık olmuycak bu iş tüp bebek merkezi filan bakalım eşime diyordum ben tüp bebek merkezi araştırken gebeymişim meğersem. Malesef kalp atışı durdu kürtaj olmak zorunda kaldım ama hiçbişey kullanmadan da olmuştu. İnşallah olur sizinde 🙏🏻