mavi0811 canım ben bekarken gitmediğim doktor kalmadı , proföserlere kadar gittim doktorların hepsi çok zor hamile kalacağımı çok ileri derece pko olduğumu söylediler tüp bebek denersin falan dediler evlikle beraber toplam 2 2,5 yıl doğum kontrol hapı içtim, ve ilacı bıraktım daha fazla kullanmak istemediğim için. Ve korunduk yine çocuk düşünmüyorduk. Ve bu sürede sürekli spor ve diyet yaptım kesinlikle paketli gıda tüketmedim şeker beyaz un hayatımdan çıkardım. Ve çocuk istediğimiz ilk ay hamile kaldım. Hatta o kadar çok inanmıştım ki çocuğumun olmayacağına kahverengi akıntım olduğu için hastaneye gittim doktor 6 haftalık hamilesin dedi hayatımın şokunu yaşadım 🙈 Rabbim isteyen herkese nasip etsin Allah gönlünüze göre versin. Şimdi Doğuma sayılar günler kaldı Allah sizede nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻