meri9 Öncelikle hayırlı olsun Sağlıkla kucağınıza alın yavrunuzu 😊 Bir an o zamanlara döndüm şuan ben de 22 +4üm. Bu günler hep bana imkansız uzak gelirdi ☺Neyse çiğ et yenilmiyor gebelikte salam sucuk sosis pastırma gibi işlenmişler de yasak önermiyor doktorlar.Tuz kısıtlı beslenmeye dikkat et. İlk aylar çok önemli biraz daha dikkatli yaşamaya çalış düşme,hoplayıp zıplama 😄 Aklına takılan herşeyi doktoruna sor önce başkalarının söylediği değil doktor 🏩7.haftaya doğru bulantın olabilir sade çubuk kraker ve beyaz leblebi kankilerin olsun evinde bulundur👼🏻Aklıma gelenler bunlar 🙏🏼❣😊