Aselahlas kardelen214 değişiyor ablam rahim filminden hemen sonraki ay hamile kalmıştı başka sorun yoksa hemen sonrası da olur yani
Emel38 kardelen214 evet genelde 2.3. ay ve sonrası kalınıyor.ben birde hsg sonrasi soğan kürü yaptım.organik bal pekmez gb karışımlar yedik ikimizde..sonra Rabbim verdi.Dusuk riskim hiç olmadı bin şükür..yaşımda 41 ..
tunalimon kardelen214 ben enfeksiyon kapmıştım dış gebelik yaşadım enfeksiyon kapmamaya dikkat et canım
blueberyy00 kardelen214 ya inşallah bugün tekrar vurdum işte inşallah işe yarar bu ayda olmazsa önümüzdeki ay rahim filmi benden de istedi doktor 3 ay klomen çatlatma derken artık kullanamayacağımı söyledi doktor rahim filmi isterim dedi
deleted270 blueberyy00 canım çatlamadığını dr gidincemi anladın benimde çatlamadımı diye tereddüt ediyorum kontrolede çağırmadı
blueberyy00 deleted270 evet canım gittim progesteron değerine bakıyor kanda çatlayıp catlamadıgı belli oluyor ordan hemde ultrasonla bakıyor bugün yeniden vurdum ama bunda kontrole çağırmadı çatlar heralde
afrasil blueberyy00 canim bende pazartesi iğne kullandım doktora çatlamış mi diye geleyim mi dedim hayır gerek yok dedi 21. Gün progesteron kanı ver dedi yanlız progesteron yumurtlamayı mı gösteriyor çatlamayı mi onu anlamadım ikisi farkli şeyler sonuçta
Bfduam kardelen214 hayır öyle düşünme, vakti zamanı vardır. Arkadaşım tüple iki kez oldu, sonra doğal yolla oldu.