kardelen214 Yeniden adet olunca umut kırıntısı arayışına girdim var mı rahim filmi sonrası gebelk yaşayan acaba :(
Hatice35 kardelen214 canım valla ben 1 sene hamile kalmadım kistlerim vardı rahim filmi yaptığım zaman doğum kontrol hapı kullanıyordum onun için gebe kalamıyordum bıraktığım gibi gebe kaldım darısı başına inşallah 😊
blueberyy00 kardelen214 yaaa üzüldüm rahım filmi mi çektireceksin bu ay inşallah ondan sonra hemen olur olan çok kişi var olumlu sonuç alan bende çatlatma iğnesine rağmen çatlamamış yumurtam tekrar iğne vurcam bugun
Sevgi1908 Bende çekildim o ay hasta oldum şimdi ikinci adetime 2 gün var inşallah olmam. Doktor dedi 3 ay içinde olursun biraz kafanı sakinleştir hiç merak etme olur elbet üzülme
Sevgi1908 Vaktini bekliyor demekki bizimkiler Rabbimin yanında çok bizede verir elbet umudunu yitirme
kardelen214 blueberyy00 inşallah olumlu sonuç alırım canım .Kuzum yumurtan çatlamamışsa üzülme burda bir arkdş vardı senn gbi oldu doktor iğne verdi menapur d galiba vuruldu dha çok etkli oldu hamile şimdi
Aselahlas kardelen214 rahim filminde kapalı olan tüpler açılınca üç ay sonra hamile kaldım herhalde açılmazsa hiç kalamayacaktım bi de ters rahimdi benim
Sss123 kardelen214 bende rahim filminden 2 ay sonra kaldım.merak etme kafan rahat olsun oluyo bı sekilde
blueberyy00 kardelen214 ya inşallah bugün tekrar vurdum işte inşallah işe yarar bu ayda olmazsa önümüzdeki ay rahim filmi benden de istedi doktor 3 ay klomen çatlatma derken artık kullanamayacağımı söyledi doktor rahim filmi isterim dedi
Aselahlas kardelen214 değişiyor ablam rahim filminden hemen sonraki ay hamile kalmıştı başka sorun yoksa hemen sonrası da olur yani
Emel38 kardelen214 evet genelde 2.3. ay ve sonrası kalınıyor.ben birde hsg sonrasi soğan kürü yaptım.organik bal pekmez gb karışımlar yedik ikimizde..sonra Rabbim verdi.Dusuk riskim hiç olmadı bin şükür..yaşımda 41 ..
Bfduam kardelen214 hayır öyle düşünme, vakti zamanı vardır. Arkadaşım tüple iki kez oldu, sonra doğal yolla oldu.