Bizde 25+5 haftalık olduk kızımla. Öyle çok hareketli bir bebek değil. Gündüzleri çalıştığım için pek fazla hissedemiyorum ama akşam işten eve döndüğüm zaman yemek yiyip uzandığımda hareketlenmeye başlıyor. Bazen oluyor günde 3 kere hissediyorum. Bazense hiç durmuyor çok fazla değişkenlik gösteriyor. Şeker yukleme testi yaptırmadım. Doktorum açlık ve tokluk şeker ölçümü yaptırmami istedi. Sonuçlar gayet iyi çıktı. Şeker yüklemesini yaptırmamı istemedi. İsteseydi yaptırırdım tabiki. Ama gidişata bakıldığı zaman gerek görmediğini söyledi bende tabiki bu süreçte doktorumun profesyonel bilgisi ile ilerlemeyi tercih ediyorum. Şimdilik bizde durumlar bu şekilde 💕🐦