sumeyye8aslan 23 haftalık hamileyim bende. Benim kız biraz hareketliymiş her muayene de doktor maşallah çok hareket ediyor diyor. Bu kadar hareket etmesi normal mi bilemedim ama 😄Biz çalışırken falan bebek daha iyi uydurmuş yorgun olup ama biz uyuduğumuz vakit hareket daha çok edermiş sanırım. Bir yerde okumuştum. Sol tarafınıza yatarsanız daha çok hareket ediyor. Ama her bebek çok hareket edecek diye bir şey yok. Morel bozmayın.