Bende 25+5 haftalık hamileyim. Allah’ın izniyle kız bebek bekliyoruz. Çalıştığım için gün içinde çok fazla hissedemesemde akşamları uzandigim zaman gayet net hissediyorum. Dışarıdan da hareketleri net olarak hissediliyor. Tek sorun benim kızımda öyle çok hareketli bir bebek değil. Yada ben el kadar çocuktan çok fazla performans bekliyorum hiç bilemiyorum. 😂😂💕