dilaradurmazz Arkadaşlar çok şükür hiç bir sıkıntı yok ama çok hareketli bir bebek değil bu beni çok korkutuyor gece ve gun içinde de harketli değil arada tatlı falan yersem o yani bazı bebekler çok hareketli bazıları ağır olabiliyormuş böyle olan var mı aranızda
Deletedmom27 dilaradurmazz canım hareketlidir ama hissetmiyorsundur ..bende gün içinde az hissediyorum 19+0 ım..her ultrasona gittiğimde oğlan bildiğin tepişiyo ekranda ama o sıra bile hissetcemmi diye dikkat ediyorum yok😂.. güçlü vurmuyorlar her zaman ondandır endişe etme
Lifebaby Meralrabiamhmt 20.haftadan sonra hissedersin demişti bana doktorum ve benim kız çok hareketli ultrasonda baktığımda bir saniye durmuyor 18.haftadayim çok hafif hissediyorum
Lady-pnkk Benim.bebegim.cok hareketli hic uyutmuyor suan buyudugu icin canim yanmaya basladi bugun cok rahatsizim mesela kaburgalarim cigerlerim agzimdan gekecekmis gibi balık gibi icimde
Sisi dilaradurmazz ben daha hissetmedim ama kızıma hamileyken ultrasonda bir halay çekmediği kalıyordu ama şimdi tekrar hamileyim ne zaman gitsem öyle yatıyor eli başında 😂 doktor çok rahat keyfine düşkün bir bebek dedi.
threestar dilaradurmazz evet benim bebeğim basından beri hareketliydi, arkadasım tam tersi hep sakindi diyor benimki kız onunki erkek cinsiyetle de alakası yok tamamen bireysel farklılık bence 😀
ipekursat dilaradurmazz 23+1 bende de öyle akşamları gece hissediyorum ultrasonda çok şükür sıkıntı yok ama geriliyorum ister istemez ilk gebeliğim bi de tecrübesizim de bol bol endişe
Deletedmom27 dilaradurmazz kız kocaman olmuştur o yeri daralıyo haliyle🧿❤️korkma sen, gün boyu arada burdayım anne kıpırdamaları varsa hiç endişe etme..senin haftalarında daha bi ehvam artıyo genelde ama çoğu gereksiz stres ..sağlıkla kavuşun inşallah
_Ftma_ dilaradurmazz bazi bebekler öyle canim arkadaslarim hamile mesela biri cok harketli digeride sakin 🥰
annepanda dilaradurmazz haftası ilerlemis annesi. Yeri daralmıştır. Benimkide cok hareketli ama doktorum dedi yeri şuan çok rahat. Buyumüştur artık annesini üzmemek icin uslu uslu oturuyordur..
dilaradurmazz Ecesuben ay çok teşekkür ederim içimi rahatlattın bebekten bebeğe farkediyor demek ki Allah razı olsun canım
dilaradurmazz Deletedmom27 Aynen öyle arada bı hatirlatiyor kendini 🤗 çok çok teşekkür ederim Allah razı olsun amiin bekleyen herkes sağlıkla kucağına alsın inşAllah ❤️❤️❤️❤️