1cansu ipekkk12 bende de vardı ama suan gorunmuyor gebelikte bazen kaybolabiliyormus senin ki kaybolmamis sanirim
ipekkk12 1cansu gebelikte bi ara 4 cm e kadar küçüldü sonra bebek büyüdükçe yumurtalıklarım arkada kaldığı için usgde gözükmedi. Bende her ihtimale karşı risk almak istemedim sezeryan oldum eğer kist varsa sana sorarak müdahale ederim dedi ki zaten bebekten sonra baktığında kist yumurtalığımı sarmış bağırsaklarıma da yapışmış
1cansu ipekkk12 benimde 4 cm di suan gorunmuyor dediler,simdi soyle bi ihtimal var gittiğim dr ozel olduğu icin ne kadar güvenebilirim,ya yoksa var gibi yapıp dr ondan ona gore de ücret alabilirim? Bilemedim ya kafam karıştı
ipekkk12 1cansu canım zaten sezeryan olursan ve eğer ki kist varsa doktor onu mutlaka patolojiye göndermek zorunda yalan söyleme gibi şansları yok yani. Bi de sezeryanda illaki göreceksin duyacaksın doktor kisti alacağım dedikten sonra sana da göstermek zorunda bence. Bi de çikolata kisti doğumla beraber geçecek bişey değil küçülecek bişey değil canım bebek çıktıktan sonra tekrar yer açılacak ve büyüme yapacak maalesef 😔
Melekaksuu BAS123 ki bi anda baskinoldugu için rahim sarmasına neden oluyormuş şortlu göğüse kadar olanlardan oneriyolar