Dilara1503 Kızlar sezaryen sonrası kaçıncı gün lohusa korsesi kullandınız ? Hangi marka aldınız memnun olup önerisi olanlar yazabilir mi 😊
ipekkk12 Dilara1503 valla ben korsem gelene kadar annem çarşaf bağladı 😂😂 sonra eşim korseyi getirdi roll korse markası da
Deletedmom27 Dilara1503 doğumdan önce almıştım ama sezeryan yerime oturmasın diye bir ay sonra başla demişti doktorum..pentinin bel korsesini almıştım,emzirme atleti ve südyeninden de aldım ..çok işimi gördüler rahatsız etmiyor esneme de yapmadılar
Dilara1503 ipekkk12 kancalı mı cırtlı mı canm sezaryen mi oldun kaçıncı günde taktın eğer ameliyat olduysan
ipekkk12 Dilara1503 cırcıtlı canım ilk iki üç gün ne çarşaf bağlattırdım ne korse çünkü canım yanıyordu sezeryan ve kist ameliyatı olmuştum sonra hafifleyince beşinci günü korseyi taktım
Dorukunannesifatma 1 hafta -10 gün sonra kullanılmaya baslanıyor korse sezeryan doğum yapıldıysa eğer 🌸 ben cırtlı aldım daha rahat kullanıslı , kancalı rahat degıl ozellıkle emzırırken
Dilara1503 ipekkk12 toparladı mı hemen canm karnında sarkma oldumu. Teşekkür ederim cevap verdiğin için
Dorukunannesifatma mercimeginanne her bedene uygun oluyor bunlar cırtlı olduğu ıcın ayarlanıyor ıstedıgınız gıbı
mercimeginanne Dorukunannesifatma teşekkür ederim :) internetten aldıysanız linkini rica edebilir miyim??
BAS123 Doğumdan hemen sonra korse önerilmiyor canım rahim ve diğer organlar yavaş yavaş aşağı indiği için takılmamalıymış. O yüzden ameliyat yerini sıkmayan cırtlı korse senin için daha uygun olur
Melekaksuu BAS123 ki bi anda baskinoldugu için rahim sarmasına neden oluyormuş şortlu göğüse kadar olanlardan oneriyolar
1cansu ipekkk12 bende de vardı ama suan gorunmuyor gebelikte bazen kaybolabiliyormus senin ki kaybolmamis sanirim