Abdullahm1 ben kesinlikle övünmek için söylemedim her işimi kendim yaptığımı herhangi bi sıkıntı yaşamadığımı belirtmek için söylemiştim ağrım olsa yorgun olsam zaten yapamam ama gayet iyi hissediyodum kendimi, herkesin bünyesi farklıdır tabi öncelik bebişlerimizin sağlığı olmalı çok haklısınız Allah öyle bi pişmanlığı yaşatmasın inşallah