ElifNI bazı hanımlar ben her işimi kendim yapıyorum evimi kaldırıp indiriyorum , kocam a mı yaptırayım vs vs yorumlar okuyorum. Hamileykene iş yapmayı öve öve anlatanları hiç hoş bulmuyorum burda biri bunu okuyup etkilenip gidip iş yapsa ve bir şey olsa bebeğe vebalini nasıl verecek bilemiyorum. Ev gene batıyor bebekler her zaman bulunmuyor . Bundan sonra iş yapmayın , bazı şeyler geç olunca daha çok üzülebiliriz keşke iş yapmasaydm deriz önce kendime söylüyorum. Bırakın yapsın eşiniz bebekten önemli değil. İnşaAllah vaktinde alırsınız kucağınıza