Benim de öncesinde Bi kaybım vardır. Doktor kan vererk takip etmemi söyledi. 4 haftalıkken gebelik testinde çıkmıştı bayram tatili oldugu için sağlık ocağına 3 gün sonra gidebilmiştim. Sonuç çıkınca da hemen doktoruma gittim. İğne ve ecopirin yazdı ertesi günde kullanmaya başladım. Gittiğimzde keseyi falan görmüştü doktor. Sizde öğrenir öğrenmez gidin zaman kaybetmeyin