Zezeeeyyldrm canım bana doktorum en erken aşamada tespit etmek lazım dedi her denemeden sonra adetine 3,4 gün kala kan ver kesin betanı takip et dedi bebek olduğu an iğneye başlattı hatta ben 5,6 gün kala kan verdim betam 12 idi daha 3 haftalıkken yakaladık nerdeyse hemen iğneye başladık testlerle falan hiç vakit kaybetme bu süreçte