Mervekaynak 20+3 bizim 🤗 2 haftadır hissediyorum ara ara 🤭 hatta son 4-5 gündür tekmelerini bile hissediyorum. Söylediğimde kimse inanmıyodu ilk gebelikte olmaz daha diyolardı sağlık ocağındaki ebe, eşim ve doktor da çok şaşırdı bu duruma 😁 eşimin eli karnımdayken denk gelmişti tekmesine. Dünde doktora söyledim acaba ben mi yanlış anlıyorum tekme değil mi diye. Ultrasonda bakarken tekmesini gördü ve cihaz elinde oynayınca baya şaşırmıştı🤗 maşallah oğluşum çok hareketli 🤗 sanırım herkeste farklı oluyo bu durum 🤗 doktor benim iç karnımın dar olmasına bağladı bunu 🤗 teyzemin kızı da şu an 21. Haftasında hiç hissedemedim daha diyo mesela 🤭☺️