32 de çalışabilir raporu aldım. 37+ da tekrar çalışamaz raporu alıp izne ayrılcam. 37-40 arası doğum öncesi izinden sayılıyor yani 32-37 arası 5 haftayı aktarıyoruz 3 haftayı zorunlu kullanıyoruz.
şayet bebek 37-40 arası doğarsa direk olarak doğum sonrası izniniz başlıyor 8+5 13 hafta şeklinde🤗