Şimdi muayeneden cıktım kuzum. 32. Den 37 ye calısabılır yazıdırdım. 34. Haftada gelıp calısamaz alıcam. Almak zorundayız cunku hastane sgk ya nasıl calısabılırı bıldırıyorsa bıraktığın anda calısamazıda bıldiriyo. Calısma surene görede yada calısmama durumuna göre gebe olarak calıstıgın haftalar dogum sonrasına aktarılıyo