Busra34ybg KubraNur52 gayet güzel yükselmesi inşallah güzel haberler almıssınızdır merak ettim bende hayırlısını versin rabbim
KubraNur52 Busra34ybg Kızlarr keseyi gördük çok şükür😍🙏🙏 ultrasona göre 1 hafta öndeyim büyük ihtimalle erken döllenme oldu. Haftaya da kalp atışı için gidicem hepinize çok teşekkür ederim darısı herkese çok güzel bir duygu 😍😍🌸
CeyOg KubraNur52 Düşüklük normal yükseklikten korkarım demişti doktor. Benimde genelde haftasonları sabahları düşer tuzlu ayran içip ayaklarına yükseğe koy dedi dr geçiyor. Dikkatli olun yinede :)
KubraNur52 CeyOg teşekkür ederim canım doktora söyledim oda 8/5 bile normal hamilelikte dedi yükselmesi sıkıntı oluyormus