KubraNur52 Merhaba kızlar . 5+1 im 2 gümdür tansiyonum 8/5 ve 9/6 seyrediyor. Bu durumu yaşayan var mı ?
Hkk0809 KubraNur52 benim normal tansiyonum 10/6 ama sıklıkla ölçtüğümüzde sizinkiler gibi çıkıyor hemşire tansiyonun düşük dedi ama sanırım sorun oluşturmuyor bir şey demedi çünkü
Busra34ybg KubraNur52 28. Haftada olmama rağmen ara ara benimde oluyor malesef kan hacmi ve basınçla ilgili büyük ihtimalle ama kan değerlerinizede baktırın ama
Omur_deniz25 KubraNur52 36. Haftamdayim hiç 11e çıktığını bilmem hep düşük çıkar ama normalmiş gebelikte çok yükselmesi tehlikeliymis
iremgun KubraNur52 benim de öyle çıkıyor başından beri. Hemşire de doktor da iyi diyor. Baş dönmesi bir kere yaşadım sadece ama baş ağrısı yapıyor hafif ben de. Ama gebelikte düşük tansiyon iyiymiş diyorlar bilmiyorum 🤷♀️
KubraNur52 Hkk0809 yani öyle bariz bi baş dönmeside yapmıyor bu kadar düşmesine rağmen. Sadece başımda bi ağrı oluyor hafif ordan anlıyorum. İnşallah herşey yolundadır
pozmen Hamilelikte düşük tansiyon idealmiş benimde sizin gibi çıkıyordu doktor endişe etmememi söyledi.
KubraNur52 Busra34ybg kan değerlerim hep normal çıkıyor canım daha yeni yaptırdım. Bugün kese için muayenem var inşallah görünür. Bana dış gebelik olabilir demişlerdi . Ader sancısı gibi yoğun sancılarım oluyordu karın ağrısı kasık ağrısı rahimde kasılmalar batmalar felan. Ama 1 hafta beta takibi yaptırdım 2 günde bir. Güzel yükseliyor fakat tansiyonumda düşmeye başlayınca endişe ettim.
Busra34ybg KubraNur52 yok o ağrılar olur canım korkma bende 9. Haftaya kadar adet sancıları çektim zamanla geçiyor hayırlı haberler alırsın inşallah ama gebelikte özellikle ilk aylarda tansiyonu düşüklüğü çok normal bi durum herkes yaşıyor
KubraNur52 Busra34ybg çok teşekkür ederim canım biraz içimi rahatlattın ilk gebeliğim biraz fazla endişeleniyorum elimde olmadan. Beta değerlerim şu şekildeydi 84,292,1120,2997,7520 sizce nasıl? İnşallah iyi haberler alırım ve sizinle paylaşırım🙏
iremgun KubraNur52 gayet güzel endişe etmeyin. Bugün keseyi görürsünüz inşallah 😊🌸 2997 deyken bakılmadı mı ultrasonda?
Busra34ybg KubraNur52 gayet güzel yükselmesi inşallah güzel haberler almıssınızdır merak ettim bende hayırlısını versin rabbim
KubraNur52 Omur_deniz25 evet yüksekliği tehlikeli canım ama buda çok mu düşük die endişe ettim normal bir durumsa bir sorun yoktur inşallah
Omur_deniz25 KubraNur52 gönlün rahat etsin diye bı doktoruna sor ama benim ki öyle demişti ve genelde de çevremdeki gebelerin de düşük cikiyo
KubraNur52 Omur_deniz25 bugün doktor kontrolüm var sorcam canım. Kese için gidiyorum umarım görülür. Yukarıda beta değerlerimi yazdım sizce yükselişi normal mi?
KubraNur52 iremgun bendede hafif başta ağrı ve doluluk yaptı. Demek ki herkeste oluyor . Bende bugün doktora sorayım. Teşekkür ederim canım🙏
KubraNur52 iremgun hayır canım en son 1120 de bakılmıştı ama daha adetim bile geçmemişti çok erken dediler ben biraz daha beklemek istedim en son geçen hafta cuma 7520 çıktı. Bugün gidicem işte umarım gözükür .🙏💞
iremgun KubraNur52 gözükür canım inşallah🤲1000li değerler erken oluyor ama 2500deyken genelde görülüyor. 2500 civarı gördüm ben ve çok erkendi 4+0dı. Erken döllenme olmuştur belki senin de benim gibi. İnşallah güzel haberler verirsin bize bugün 😊🌸
KubraNur52 iremgun inşallah canım lütfen dua et🙏sabırsızlanıyorum randevum öğleden sonra . Güzel haberlerle tekrar görüşmek ümidiyle 🌸
busraslan1 KubraNur52 bende 8+6 yım. Tansiyonum 7/3 8/4 en yüksek 10/5 çıkıyor. Ama doktorum sorun teşkil etmiyor yüksek olursa sıkıntı dedi.