Merhabalar bende 2 buçuk yıllık evliyim 29 yaşındayım çevremde düşük yapan çoçuğu olamayan olunca içime bi korku girmişti eşime dedim korunmayı bırakalım en azından durumlara göre bakarız dedim allahıma binlerce kez şükrediyorum çok şükür ki hemen hamile kaldım düşünmeye başladığım anda folik asit kullanmaya başlamıştım bol bol da dua 🤲🏻 ettim şuan 14+3 üm allahım sağlıcakla kucaklarımıza nasip etsin inşallah allahım kimsenin kucağını boş bırakmasın isteyenlerede nasip etsin inşallah🙏 Benim de hikayem böyle 💕🙏