Derya38Ba Kolaydı diyemicem ama Allah’a bin şükür selametle atlattık🙏🏼İki gün önce sancılarım vardı ama ben yalancı olduğunu düşünüyodum kontrole gittim dr daha var doğmasına dedi neyse eve geçtik akşam üstü ağrılarım başladı gittikçe şiddetlenen hiç süre tutmadım baktım ki uzanmıyorum oturamıyorum belimi doğrulatmıyorum ve duvara masaya bükülerek tutunma ihtiyacı duyuyorum tamam dedim başladı ama sabahı bekledim o halimle. Bu arada bi hafta önce nişanım gelmişti ama suyum gelmemişti sabah oldu 7 gibi eşimi uyandırdım dayanamıyorum dedim kalktık hazırlandık sabah saat 8 de hastanedeydik 3 cm açıklık vardı suni sancı verdiler sancılarım tutsun diye iyice sonra 6 cm açıklık olunca suyumu patlattılar hemen sonra 9 cm açıklık oldu ahh geldik en zor kısmına ıkın derya ıkın uzunca ıkın daha sert ıkın… bu sırada diğer dr karnıma bastırıyor tüüüm kuvvetiyle allahım bu çok zordu. Sancı 5 saniyeliğine durunca da direkt nefes al ver diyorlardı sancı tutunca yine ıkın.. Allah’a hamdolsun 🤲🏻 Öğleden sonra saat 15.43 te yavrumu kucağıma aldım yavrum bana unutturdu her şeyi Allah yardım etti yavrum sabrım ve dayanma gücüm oldu. Tavsiyeler: Kesinlikle depend alın çok kullanışlı ve kilot giymene gerek kalmıyor rahat. Doğum esnasında elinizden geldiğince bağırmayın ıkının daha çabuk olur doğum daha erken biter. Katı yiyecekler ekmek falan tüketmemeye çalışın. Sıvı alın bol bol su için. Normal Doğumdan sonra korse kullanın ya da karnınızı bi yazmayla bağlayın iyice. İster sezeryan ister normal olsun yan yatmaya çalışın sağ ya da sol kesinlikle yüz üstü yatmayın. Bebeğinizi 2 saatte bir emzirin uyuyorsa karnını sırtını ovalayarak yüzüyle elleriyle oynayarak uyandırın 15 er dk iki memeyide emzirin Not;📌 kesinlikle tek memede durmayın ucu yok ay bu çok ağrıyor vs.demeyin bebek emdikçe meme ucu çıkar ve süt bezleri çalışır emzirin güzel anneler✊🏻✌🏻🌺 Vee son olarak rabbim şu an doğumda olanlara ve doğumunu bekleyenlere dayanma gücü versin sağlıcakla selametle yavrularınıza kavuşmak dileğiyle Allah kolaylık versin🙋🏻♀️🌺🌺 ha bu arada suni sancıyı abartanlara kulak asmayın sancınız tutmuyorsa suni sancı versinler.
Gokceeebade Derya38Ba Allah analı babalı büyütsün inşallah hayırlı evlat olsun. Korseyi hastane de mi taktınız hemen yoksa eve çıkınca mı acaba? Bende çantama koyup koymamakla kararsız kaldım ilk hamileliğim olacak Bi bilgi sahibi olamadım bu konuyla 😏
Deletedmom10 Derya38Ba çok güzel Bi haber Allah analı babalı büyütsün inşallah buradaki herkesin başına. Çok güzel anlatmışsın sıkılmadan okudum.
6217 Derya38Ba gözün aydın canım benim 🥰 ibende 2 gün önce normal doğum yaptım çok şükğr zor oldu ama oldu 4 dikişim varmış sütümü daha emziremedim meme ucum varda yok içe girme olduğu içn tutamıyor bebeğim canm çok sıkılıyor birde oturamadığjm için henüz emziremiyorm ne yapacam 😭
Derya38Ba Gokceeebade Amiin sağol canım🙏🏼 hastanede takıyorum uzanırken çıkarıyorum yürürken takıyorum ama evde de takılır eğer karın ağrısı olursa doğumdan sonra malum🌺
Derya38Ba 6217 baş ve orta parmağınla memeni tut bebeğe tutturmaya çalış diğer elinle bebeğin kafasını sert bi şekilde olmadaan hafif memeye doğru ittir. Yine olmazsa örneğin sol memeyi mi tutamıyor bebeğin ayaklarını sol tarafına uzatarak sol kolunla bebeğin vücudunu tut sağ elini bebeğin kafasının altına koyarak memeyi ver sağ meme içinde aynı şekilde sağ kol geçerli ayaklar sağ arkaya geçecek🌺 umarım yavrularımız emer bol bol sütümüz şifa olsun yavrularımıza🙏🏼🥰
Derya38Ba 6217 bu arada bu meme tutturma tekniğini uygularken uzun yumuşak bi yastıktan destek alırsan işin kolaylaşır. Yaslanarak yastık desteğiyle rahatça emzirirsin💃🏻💐🙋🏻♀️
Mervee26 6217 lansinoh’un göğüs ucu çıkarıcısı varmış. Bir arkadaşım da ben çok zorlandım, göğüs ucun olmazsa aklında bulunsun diye söylemişti. E bebekte ve birçok yerde var. Bir bakın isterseniz
6217 Derya38Ba anladım canm aynen öyle yaptım biraz olucak gibi sanki sütte daha gelmedi gibi ama olacak inş çok tşk ederim 🙏🥰
Derya38Ba Tugcetugce42 teşekkür ederim canım burada özelden yazmayı bilmiyorum 🤷♀️ maalesef bu uygulamayı pek çözemedim cahillik😂😂😂😂
MehZey Derya38Ba merhaba bende 19 ocakta doğurdum sezeryan ile bebeğim çok fazla uyuyor normal midir bu durum zorla uyandırıyordu bazen uyanmıyor da sizde de var mı aynı şeyler gece bile sabah namazında biz uyandırdık emzirdim birde saat 7 de uyandırdım hiç uyanıp bahsedilen gibi aglamadi
Gs-01-03-2020 Derya38Ba Hayırlı olsun Rabbım sağlıcakla analı babalı büyüsün inşallah hangi hastanede doğum yaptınız acaba
1991_1991 Okurken çok duygulandım, çok güzel anlatmışsınız. Darısı bizim başımıza inşallah, 22 haftaligim bende. Allah hepimize kolay doğumlar nasip etsin inşallah çok güzel bir duygudur eminim…