Varol123 bende sizin gibi erken başladım kana bakıldı troıd hastasıyım her ay mecbur kan varıyorum sorun yok en son bayılınca dr da uzun süre ultrason yapıp yatırdı ve bunun nededının aşırının üstü bir gaz olduğu ve ne kadar afedersin WC çıksan bıle gazda azalma olmadıgını soyledı kan ilacı flakon şurup seklınde basladı magnezyum basladı ve duphalac basladı şükür eser kalmadı sizde mutlaka dr konusun