Kptny Omur_deniz25 evet benimde cok şükür durumum gayet güzel ama doktor tercihimden dolayı tavsiye uzerine gittim gayette memnunum sırf surekli takip edildigim doktor tarafindan sezeryan olmamam ve refakatçi almiyo sıkıntısı var diye memlekette dogum yapcam
Kptny gamzeserenn canim bende bütün tetkikleri orda yaptırdım detaylida kisa sürüyor doktor bi iki bisey soyluyor tamm sonuclari zaten kendi doktorundan tekrar dinliyosun bi sıkıntısı yoksa bisi dememislerdir merak etme
gamzeserenn Kptny aynen doktorum bi sıkıntı olmadığını söyledi ama kısa sürünce pek içime sinmedi hayırlısı artık :)
Tugceonur Sevo03 Bende 29+5 haftalık gebeyim hastanede yatıyorum erken doğum riskinden dolayı kesinlikle hastane çalışanlar doktorlar muazzam ilgili 🌸
Sevo03 Tugceonur yaa allah yardımcımız olsuun inşallah sağ salim kucağınıza alırsınız bebeğinizi. 4 gün sonra randevum var size alttan muayene ne zaman yapıldı? Bana da yaparlar mı acaba gittiğim dw?
Omur_deniz25 Sevo03 ay sorma bende sinir oluyorum sanane kardeşim istediğim etiketle açarım ne değiştiriyorsun sen benden daha mı akillisin da degistiriyosun senin bildiğini ben bilmiyorum sanki nefret ediyorum şu çok bilmislerden