Kızlar Ankara şehir hastanesine gidiyorum kontrollerime Allah nasip ederse orda da doğumumu yapacağım. Ama bebeğimin ultrason resmi hiç yok vermediler. 28 haftalık hamileyiim aynı hastaneye giden var mı? Bebeğimin kilosunu boyunu da söylemediler. Giden anneler var mı? Ultrason görüntüsü aldınız mıı? 🥰♥️