Bizde 39+1 olduk son 6 günümüz kaldı bu güne kadar hiç bir sancı yoktu sadece düzenli olarak kasılmalarım oluyordu ama ağrısızdı bugün doktor randevum vardı çatı muanesi oldum açıklık yok nst de sancı yok doktor haftaya tekrar randevu verdi o zamana kadar gelmezse son iki gün daha bekleriz baktık hala gelmiyor cuma günü yatışını yapar sunci sancı ile başlatırız dedi moralim bozuldu yolda gelirken eşimle tartıştık onun sitresinden mi bilmiyorum birden sancım başlamasın mı araba da eve gelene kadar arada giriyor çıkıyor belime karnıma vuruyor şiddetli olmayan bir adet sancısı gibi eve geldim hala ara ara gelip gidiyor kayınvalideme gittik çay içmeye yine ara ara devem ediyor eve geldim kalan işlerimi yapıyorum arada dinleniyorum falan baya vuruyor şimdi bilmiyorum belkide yalancı sancılardır pek kimseye haber vermedim anneme tek dedim… kaç haftadır sancı bekliyorum şuan çok mutluyum 😁 biliyorum ki bu sancılar beni bir adam daha bebeğime yaklaştırıyor bakalım devamı gelecek mi bugün gelmese de yarın öbür günden Ümitliyim hayırlısı olsun 😊🤲🏻 Dua edin kızlar