haziranin25i Leylaasaf 3 gün sonra 39 olacağım ama hiçbir sancı yok nst de çıksa bile hissetmiyorum 🥺
EsraYe anneliginmatematigi haziranin25i Eylul2018 Leylaasaf kanala girdimi sizin bebişler cuma günü gittiğimde daha tam kanala girmemişti benimki
miraninannesi1 EsraYe 39+5 günlükken gittm.kontrole sancimi deli gibi beklerken suni sanciyla beni sezaryene aldılar 9 cm açıklıkla önce normal doğuma sonra sezaryene girdm kesinlikle tavsiyem size sancinizi bekleyin hemen gitmeyin
miraninannesi1 EsraYe olmadı ıkınırken kendimi çok kasmışm ebe bebegini boğucaksn dedi elimde olan birşey değildi tabiki keşke yöntemini bilseydim de normal yapabilseydm
Eylul2018 EsraYe benimki kanalda cuma günü alttan muayenem var açıklık var mı diye ona göre bi yol izlicez sanırım
Mrvmkpln 39+3 kanala bile girmemiş sıfır belirti kızım gelmiyor doktor pazartesi muayene ve karar dedi :(
haziranin25i EsraYe yok anaaaammm nerde babasıyla beraber her gün hadi nazlı kızım demeye başladık doğum duası edecek göbeğimin çevresinde neredeyse 😂 40 a kadar yolu var son 10 gün 😍
haziranin25i Nergizklcc 32 de baş asagiydi 35 de artık rahme doğru indiğini söyledi 38+4 oldum 39+1 de kontrolüm var bakalım neler olmuş içerde 💜
Kesosmom Nergizklcc hayır canım normal doğum pozisyonunu almış ama daha kafasını kanala yerleştirmemiş