Devlet hast gidiyorum sormasam vermeyecekti vitamin falan sanırım😅daha doğrusu sağlık ocağına gitmedin mi vermediler mi arasıra uğra dedi..18.haftadayım 13.haftaya kadar folikasit onun dışında henüz hala bişe kullanmadım..biraz endişelendiriyor bu durum avuç avuç ceviz yiyorum