irorkay 3prensesannesiii cnaım bana da doktorum en baştan beri verdi regenesis max ı. Ayrı kullansam dedim folik asiti daha etkili olmaz mı hiç farketmez dedi böyle de aynı şekilde alıyorsun demişti
Glakky1 fatmArslan06 ilk haftalarda folik asit ve bütün vitaminlerin olfugu Bi hapı verdi 3.ayımdan sonra bırak dedi doktorum. şuan 35+3 kan hapı ve d vitamini kullanıyorum
Anneeoluyorumm Ccff3435 kan ilacı olarak ne verdiler acaba benim de kansızlığım çıktı yarın kendi doktoruma gidicem
Ccff3435 Anneeoluyorumm gynoferon verdi ama beni çok kötü yaptı sonra böldü. Solgar ın d vitamini ve ocean ın omega-multivitamin-multimineral olan bi ilacını verdi
Kubra9287 Anneeoluyorumm sidefer tablet alıyorum ben çok çok memnunum doğal zaten hiçbir yan etkisi yok ne kabizlik ne bulantı ilkten başka birsey vermişti sonra buna geçtim çok memnun kaldım doğumdan sonra da kullanmayı düşünüyorum İnsaAllah yalnız sigorta karşılamıyor özel alıyorsunuz
ElifNI fatmArslan06 ilk 3 ayda folik asit ve kan ilacı kullandım sonraki 3 ay hiç bir şey kullanmadım şuan 30 haftalığım doktorum magnezyum ve kan ilacı yazdı tekrar onlara başlıcam
2021annesiyim fatmArslan06 doktorun sana sırasıyla hepsini verecektir canım merak etme . İlk ay folikasit sonrasında demir sonraki ay kan ve magnezyum olarak devam ediyorum şuan 26+6 😊
22_07_18 fatmArslan06 başlarda 3 ay folik asit kullandım sonra 3 aylık multivitamin kullandım şuan imom omega 3 kullanıyorum 23 cü haftadaym
Azrabuglem16 fatmArslan06#12727927 folik asit Wellcare vitamin D3 ,omega vita mineral balık habı,vinalac
Yasemnnnnn fatmArslan06 6. Haftadan itibaren decavit kullandım bana iyi gelmedi doktorum folbiole çevirdi. 12. Haftadan sonra folbiolu bıraktım GynoTardyferon demir ilacına devam ettim 16+5 teyim şuan onunla beraber balık yağı ve d vitamini kullanıyorum
snm1- fatmArslan06 ilk 3 ay folvimix kullandım suan gynoferon e devit 3 kullanıyorum sadece. 20 haftalık olduk
Zebcan fatmArslan06 folikasit net ogrendiginde kullanmaya basliyorsun canim ama diger vitaminleri doktorun test istemeli ona gore yonlerdirmeli ben folikasitde b12 b6 folat iyot takviye edici olani var onu kullaniyorum yani ayri ayri vitamin kullanmak zorunda kalmadim
Sevgi09- fatmArslan06 Benim doktorum 12.haftaya kadar folik asit kullandırdı diğer türlü ek vitamin hicbir şekilde kullanmadım ta ki 7. Aya kadar demir ve d vitamini kullanıyorum şuan sadece (bence çok fazla vitamin kullanıp ne kendini ne de bebeği fazla şişirmeye gerek yok normal doğum düşünüyorsan)vitaminleri kendi yediğin besinlerden almak en sagliklisi
Semrakrbck fatmArslan06 bende 12. Haftaya kadar folikasit kullandım sonra gaynoferon demir ilacı decavit vitamin ve coraspirin almaya başladım
Melikeelanur Aynur-13 canım diğerleri 400mikrogram folbiol 5miligram yani daha fazla yanlışın var en yüksek doz folik asit folbioldur
yusralina68 fatmArslan06 12 haftaya kadar folik asit kullandım sonra d vitamini kan ilacı kullanıyorum şimdi ☺️