Eva41 Olduysada razı gel,Rabbim aratmasın,çocuk rızkıyla gelir.Kardeşyle büyürler beraber.İnanın şuan çocukşar dışarda oynayamıyor,arkdasları yok,bizler gbi büyüyemiyorlar,evin içinde kapalı duruyorlar.2 bucuk yaşında kızım var,odaaında öylece oynuyor bazen bize sarıyor ,her zaman yetişemiyotuz.Hiç deglse kardesi olsun onla büyüsünler istedim,Rabbim inşallah nasip eder,bende yarını sabırszlkla besliyorum 😊 İçini ferah tut Rabbim yardım eder,şükret 😊❤️