Elizabettt Eva41 benimkinin aynısı aaa benimde 1 gün gecikti test yaptım aynı böyle çıktı sonra kan verdim değerim 13.86 çıktı hamileydim suan 11 haftalık olduk ama sen yinede gidip kan ver tabiki 😇
Maeulle Eva41 baya silik hayalet çizgi var bende 2 gün önce yaptım meraktan hiç bebeğim yok ilk çizginin yanında çıktı aşırı silik hayalet şekilde şuan 3 gün gecikme oldu evlendim düzene girdi tekrar düzen bozuldu 🤦🏻♀️
Eva41 Esra_kaya hayırlısı olsun şuan istemiyorum çünkü 7 aylık bir bebeğim var korunuyorduk da rabbim olmayanlara versin inşAllah
betuss10 Eva41 ayy benim de bir gün gecikmede böyle çıkmıştı canım insanı deli ediyor gözlerin bozuluyor 🤦🏼♀️ Her gün tekrarla biraz daha net silik gördüğünde hemen kan ver bence 😇 hayırlı olsun inşallah güzel haberler alırsın 🌸
Eva41 betuss10 şuan istemiyorum ama rabbim hayırlısını nasip etsin o nasip ettiyse vardır bir bildiği ❤️
sntn Eva41 çok silik şekilde çıkmış canım var büyük ihtimalle ama sen testi tekrarla bence her ihtimale karşı
Maeulle Eva41 https://hizliresim.com/F2hGYj https://hizliresim.com/Tszuow benimkiler de bunlar 3 gün önce yaptığım test yaptıktan sonra çektim
Gizemburak35 Eva41 bende iki gun gecikince test yapmistim ama erken gebelik testiydi biraz daha belirgindi. Ama sanki var gibide sen yarin erken gebelik testi al varsa mutlaka cizgisi belli olur
Eva41 Gizemburak35 aslında bugün eşime erken gebelik testi al diyecektim gecikince çıkar dedim sanırım almadım
Efdallll Maeulle Benimde böyle çıktı,hcg hormon daha idrara geçmemiş olmalı.yarın tekrar deniycem bende 😊
Maeulle Eva41 bekarken düzensiz di evlendim düzene girdi sonra geçen 2 ay boyunca olmadım geçen ay oldum bu ay da 3 gün gecikti
Eva41 Maeulle bi iki gün daha bekleyin olmasa bence testi tekrar edin :) benim bir gün gecikti böyle çıktı bakalım olmasam cumartesi yada pazar tekrar edeceğim testi benim ki hiç gecikmez gününden gününe oluyorum