Damlahtp Nazli34 bu nasıl bilmiyorum ama ben bime geleni almıştım kanzın inanılmaz bayıldım bi kere kumaşı çok güzeldi sert demiri vardı,içi büyük, ihtiyacıma uygundu 50 tlye almıştım buda fisher price diyor bu markada baya kaliteli
Nazli34 Damlahtp hmm anladm canm sağolasn. Bakalm kalirsa gider bakarm beğenirsem alırım. Gerçi daha 10+3 üz erken ama 🙈
Tuba18 oglum0603 ben de instagram dan denk geldim bugün şoktan alamayanlar da vardı mama sandalyesi falan hatırlatma olarak yazayım dedim 🥰
Ebruuka Tuba18 ben çiçek sepetinden 65 cm aldım uyku arkadaşı fili çok küçük geldi gözüme kuzum 40 cm daha küçüktür gözünde büyütme yani o kadar 😀
Susam1 Tuba18 ben aldım 2 ay önce A 101 den bunları banyo setini falan küvet 20 yafa 25 liraydı şimdi 30 küsür ne kadar artmış ya iyi ki o zaman almışım ama şimdi alacaklarada haksızlık 🙄
Tuba18 Susam1 her ay geçtikçe artıyor diye düşünüyorum ben diğer ürünlere de dikkat ediyorum baya artıyorlsr
Tuba18 Ebruuka fiyatı zaten 25 TL falan 40 cm hayal edince baya küçük geliyor gözüme o ayrı tabi ama görüntü olrark çok güzel duruyor
BernaUludag78 oglum0603 Durumunuz müsade ediyor ise bence almalısınız. Bende erkenden almaya başlamıştım ve şuan 23+6 olduk. Her geçen gün fiyatlar artıyor. Bu yüzden mama sandalyesi vs gibi şeyleri sizin haftalarınızda almıştım ben.
oglum0603 BernaUludag78 1 kez düşük yaşadım için biraz beklemek istiyorum haftam ilerlesin almaya başlayacağım:)
Tuba18 segoseco canım ikinci kez paylaştım orda net belli oluyor boyunu tam tahmin edemem ama komşum kullanıyor kendisi büyük duruyor hani diğer çantalar kadar var boyutu herşeyi de rahatlıkla sığıyor içine
Tuba18 Serpil3413 normalde önceden gelenlerde hep file oluyordu artık olmuyor bende anlamış değilim 🤷♀️
Tuba18 oglum0603 kuzum olumsuz hiç düşünme bende daha önce düşük yaşadım kürtaj oldum doğrusu çok şükür şuan 32 haftaya girdik sağ salim ve hiç şikayetim olmadı sırt ağrısı dışında 😊
asenatrk oglum0603 bende bu haftalarda almıştım çantayı bebek arabasını vs bunları bence alın ilerde hepsi birbirine giriyor🙈