Minnakkannesi Bulutsevdasi Trendyol da var bende kullandım mükemmel bir biberon tek sıkıntısı biraz ağır
Bulutsevdasi Minnakkannesi kolik bir bebiş olursa ilk alacağım biberon. Ama suan yenidoğan biberonu için avent alırım sanırım.
[silindi] Minnakkannesi evet bende gördüm onu gercekten Cok pahalı kesin kullanacağımızı bilsem belki alırım ama ilk bebeğimde hiç kullanmadım bunda da belki ihtiyaç olursa diye alıcam
Minnakkannesi Bulutsevdasi ben erkek çocukları genelde kolik oluyor diye Doğumdan önce almıştık şükür hiç gaz sorunu yaşamadık ben çalıştığım için mecbur kullanıyorum biberonu