ArasMom34 [silindi] wee ve nuk hariç aldım bebeğim aventi kullandı sadece tomme akıtıyor lansinoh emzik kısmını sevmedik mamajoo yedek olarak duruyor en iyisi avent canım wee aldım kullanmadım 🙈emzikte bibs aldım mamajoo aldım aventi sevdi onu kullanıyor sadece
minnie123 [silindi] biberon ve emzik wee aldım kullanıp kullanmayacağını bilmediğim bir eşya için çok para vermek bana anlamsız geliyor tabi kalite tartışılır avent bibs lansinoh gibi daha kaliteli markalar var ama kullanır mı kullanmaz mı bilemeyiz elimizde kalmasın paraya yazık olur
Minnakkannesi [silindi] oğlumda Dr Browns kullandım sımdi diğer bebeğinde de kullanacağım ama fiyatı aşırı yüksek 270 300 arası biberon. Emzikte de avent damaklı soft kullandım çok memnun kaldım tekrar onu kullanacağım 🤗
Aze7307 Nuk ve tommee tippee aldım ben , ilk bebeğimde de bunları kullanmıştım Ve memnun kaldım özellikle de Nuk , bu bebeğim tutar mı bilmiyorum yine şansımı denicem.
[silindi] Aze7307 nuk eskiden bu kadar iyi degildi kaucuk emziğinr fln denk geldim internette ama yakından görmediğim için emin olamadım
Bulutsevdasi Philips avent . Eskiden Dr Browns biberonlari vardi. Onlar kalmadi artık Türkiye’de. Bulursam ondan alırım
[silindi] Bulutsevdasi var canım internette ama cok pahalı ben o kadar veremem daha biberon kullanıp kullanmayacağı bile belli degil ilk kızımda ek gıdaya gecti gimizde sadece su içmek için kullanmıştık bu nasıl olacak tabi bilmiyorum kolik mamayla beslenen Bi bebek olursa mecbur alıcaz
Minnakkannesi Bulutsevdasi Trendyol da var bende kullandım mükemmel bir biberon tek sıkıntısı biraz ağır
Bulutsevdasi [silindi] aynen bende gerek olması halinde alırım sanırım. Öncesinde su vermek için minik biberon alırım. Emzik olarakta avent emzik alırım ama her bebekte tutmuyor . Deneyerek alicaz artık onuda. Ama marka önceliğim avent.. nuk.. wee
Zeyzey41 Philips avent aldm pp aldm tabiki ama cam almadım ilk cocugumda iki tane kırdım zaten ucları plastik yani cam almanın hic bi anlamı aslında yok
[silindi] Zeyzey41 evet bende kırmıştım ve çok kötü kırılıyo tuzbuz oluyo heryer bende pp düşünüyorum
Aze7307 [silindi] ben hiç kauçuk kullanmadım normal silikon ve damaklı olanından kullandık . İçinize sinen birtane alın bence zaten tutup tutmucağınıda bilmiyoruz ilk başlarda. Ben ilk oğlumda 1 ay gibi zaman sonra tutturdum, başlarda çene yapısı zayıf diye olabilir hep red etti. Sonradan alışıp 2 yaşa doğruda kendi terk etti hiç zorlanmadım bırakmasındada🤲🥰
Aysbabe [silindi] emziği hiç bilmiyorum henüz kullanmadık bi kaç kişi tavsiye etmişti ondan demedik icin aldım bebiş doğusun inş emer 😁
[silindi] Minnakkannesi evet bende gördüm onu gercekten Cok pahalı kesin kullanacağımızı bilsem belki alırım ama ilk bebeğimde hiç kullanmadım bunda da belki ihtiyaç olursa diye alıcam