Evet güzel anneler buda benim doğum hikayem. Öncelikle rabbim hepinizi bi avazda kurtarsın inşAllah 🤗 Pazartesi günü son kontrolümüz vardı sabah erken den annem ve kayinvalidemle hastanenin yolunu tuttuk yatırma ihtimaline karşı hazırlıklı gittik. DR muayane etti tam tamına 41 haftalık olmuştuk bebeğimin kilosunun 3670 olduğunu söyledi nst yollayıp ona göre konuşacağını söyledi nst çekildi dr ile tekrar görüştük gününü geçtin sancin yok riske atmayalım sezaryan gününe eşinle konuşup karar ver salı yada perşembe dedi perşembe gününe kadar beklesem sancim olurmu diye sorduğumda bu haftana kadar hiç sancin çıkmadı sen bilirsin perşembeye kadar bekle istersen dedi olmadi perşembe sezaryan olursun dedi Ben eşimle konuşup gelene kadar perşembe gününün dolduğunu salı gününede ben kabul edersem tek kişilik yer olduğunu söyledi o zaman dedim herseyde vardır bir hayır salı gününü kabul ettim. Perşembeyi beklesem belki kötü birşey olacaktı Allah korusun vesile oldu hayırlısı böyleymiş demek. Pazartesi yatışım yapıldı salı sabahı ilk beni alacaktı dr sabah oldu beni hazırladılar malum sonta beni benden aldı yok böyle birşey o çok kötüydü 😣neyse eşim yolda o gelmeden ya alırlarsa garip mi gidecem ameliyathaneye dedim. 😁 neyseki yetişti 5 dk durmadan beni aldılar annem kayınvalidem eşim görümcem eşimin halası kuzeni cümbür cemaat güle oynaya indik görevli buraya kadar daha gelemezsiniz diyince benim gözler doldu el salladım içerde biraz bekledim dr gelince anestezi yapıldı iki ığne vuruldu belden ayağımı kaldırmamı istedi mümkün mü 😁 ama ayak parmaklarım oynuyordu durun bi dk ayak parmaklarım oynuyor normal mi hissederim kesmeyin dedim 😁😁 normal dedi ayaklar uyuşunca onlar zaten kesmişler bebeğin ağlama sesini duydum becerip aglayamiyordu bile boğuluyor sandım 😊 sonra gürlü sesi duyuldu ben ağlamaya başladım
tansiyonumu takip eden genç neden ağlıyorsun ağlama şimdi yanına getirecekler anlaştık mı dedi Ben devam tabi ki 😁 doktor gernesek geldi hanimefendi dedi 😁 okadar rahatti ki 41 hafta bekledi nede olsa 😁yanindaki asistanina görüyor musun bu haftaya kadar bekledi bebeği almamıza rağmen karnı düşmedi dedi ozaman iyikide beklemedim dedim 🤗 benim bebeğimin kalbinde parlaklık vardı dowm sendromu belirtisi dr demese de şu lanet nette okuduklarım hamileliğimi bana zehir etmişti belirtisi varmı varsa anlayabilirmiyim diye gözüm hep bebegimdeydi benziyor mu diye düşünmekten kabus gibi hamilelik geçirdim her okuduğunuza inanmayın sakın hamileliginizi zehir etmeyin sadece dua edin kızımı yanıma getirdiler öpüp kokladım hem ağladım hem öptüm yüzünü ezberlemeye çalıştım oda ne simsiyah saçlar uzun saclari burcu bu senin küçüklüğün dedim dr ultrasonda bunun burnu yayvan sana benzemiyor demişti babası kılıklı ona benzedi burnu dedim ama kızım herkezden birşey almıştı çenesinde ve yanağında gamzesi var 😊 sonra aileme getirdiler kizimi görünce alıp gitmeyin beni orda tek bırakmayın dedim aynı ekip beni ameliyat kapısından güle oynaya alip yine odaya çıktık 😁 odaya gelince ben şok ultrasonda 3670 çıkan kızım 4250 doğmuştu 😊 evet uzun oldu okuyanlara teşekkürler hepinizi öpüyoruz kızımla 🤗