Cigdm Aa öyle mi çok geçmiş olsun canım sevindim. Senin açıklık olduğu için belki dikişin durumu biraz daha kritik olabilir. Benim 13+6 da atıldı bunda önceki serklajlı olduğu için bunda da atılmak zorundaydı. Kontrollerim çok iyiydi dikiş çok iyi bir sıkıntı yok dedi. Ben bir bebeğim daha olduğu için fazla dinlenemiyorum. Ama şimdilik iyiyim 22 haftam bitti, Cuma Ahmet hocaya detaylı ultrasona ve Uğur hocaya kontrole gideceğim. İlki de 18. Haftada atılmıştı. Onda sürekli yatmıştım. Sen nasılsın? Uğur hoca dikiş şart dediyse şarttır. 👍🏼Umarım sağlıkla kucağına alırsın, spinal mi oldun? Bir de kaçıncı haftadasın?