Trabzon6161 Serraa123 inşallah canim benim cok doktora gittim bu ay da tutmazsa gidecem yine cok yıpratıcı bir süreç inan soğan suyu buhara oturma ne varsa yaptim Bu ay Bakalım hayırlısı artık
Serraa123 Trabzon6161 üzülme canım bi kere olduysa yine olur inşallah seni çok iyi anlıyorum ben iki tane kaybettim çok zor neler yaşadım bir ben bir Allah bilir
Gzmkk Serraa123 benim aşırı derce kanamam oldu ama normal merak etme zamanla düzeliyor herşey ben 7 haftalık kürtaj oldum ağrı kanama 2 3 ay anca toparlanıyor insan
Serraa123 Gzmkk aşırı kanamam olursa gel dediler ama aşırı değil canım günde bir ped dolmuyor ara ara üç dört daml geliyor bazen kahverengi bazen kırmızı normal o zaman
Trabzon6161 Serraa123 allah yardımcın olsun seninde sadece dua dualarda buluşalım canim benim geçecek ınsaallah düzelecek
nazlikiz06 Serraa123 canım korkutmak istemem ama benimde öyleydi sonra sonra çoğaldı yataktan kalkıyorum üstüm başım yatak cinayet işlemişim gibi oluyordu meğer parça kalmış içimde en kısa zamanda bi doktora görün
Tuba18 Serraa123 benim doktorum bunu ilk adetin olarak hesapla dedi sadece bir hafta kanamam oldu benim