Serraa123 8 haftalık bebeğimin kalp atışı durması sebebiyle 24 gün önce kürtaj oldum. Fakat kanamam hala devam ediyor çok yoğun değil günde bir ped bile dolmuyor yani lekelenme tarzında,üç haftayı geçti normal mi acaba yoksa doktorumumu aramalıyım 🥺
Teacherella1 Serraa123 benimde öyleydi, bir ay sonra kontorle gittiğimde içeride kanama alanı oluşmuş, ondan kaynaklıydi benim.herkesin aynı olacak değil ama Siz bi kontrole gidin yinede.
mom44 Serraa123 benmde 10 haftalık kürtaj oldum nerdeyse hiç gelmedi diyebilirim ama 40 gün lkelenme olur diye duydum
Asya178 Serraa123 benim 1 hafta leke şeklinde kanamam oldu kontrole gittim 15 gün sonra parça falan kalmamış dedi şuan gayet iyiyim
Teacherella1 Serraa123 bilmiyorum neyden kanynaklı olduğunu,ilaç kullandım.hemen toparlandı kanama vs durmuştu.
Trabzon6161 Canım benim bende düşük olduktan sonra içerde parca var diye kürtaj oldum yaklaşık 2 ay düşük yapar gibi surekli parçalar geldi kanamam surekli oldu ama bende miyom varmış ondan dolayı dediler o her kanama da doktora gittim ve surekli bana rahîm kendini temizliyor deyip gönderdiler ne yazıkki
Serraa123 Trabzon6161 Ben kürtajdan 1 hafta sonra kontrole gittim içeride küçük parçalar kalmış dedi adetle birlikte atılır dedi acaba o yüzden temizlenmeye mi çalışıyor. 2 ay sonra kendiliğinden durdu mu kanamanız
Trabzon6161 Serraa123 yok canim normalde benim adetim 4 gün sürerdi ama ilk iki gün yoğun ama böyle deil tabi bu kanama sanki bir yerim kesilmiş gibi kıpkırmızı kan ve pihtilar ile doluydu sonra miyom bağlı dedi ondan 2 ay sonra âdetlerim 6 güne cıktı ve cok kanamali geçiyor doktor doktor gezdim boş be yazıkki hepsi rahmin kendini temizliyor korkma normal diyor ama gel bana sor bide miyom da var bende hamilelige bağlı o da kanamayı çoğaltiyormuş
Trabzon6161 Serraa123 ben kürtaj işlemimi devlette oldum beni parçaladılar narkoz da vermediler bide sende mi devlette oldun parca kaldı deyince
Serraa123 Trabzon6161 ben özelde oldum ama plesanta Rahime çok yapışık olduğu için çok zor ayırdım dedi doktorum biraz daha ugrassaydım rahim delinebilirdi dedi o yüzden adetle atılır dedi parçalar. Ah canım miyomun kaç cm. Ben 8 ay önce miyomdan ameliyat oldum benimki 12 cm di
Serraa123 Trabzon6161 Benim ikinci kürtajım ikisininde kalbi durdu simdi rahim filmi çekilicem ve genetik test yaptırdık
Trabzon6161 Serraa123 6cm dedi ama ilk gebeliğimdi kalbi durmuştu 8 haftalıktı cok kötüyüm benimle aynı anda evlenen arkadaşlarımın hepsi doğurdu cok üzülüyorum ilk denememizde tutmuştu ama suan olmuyor bu ayda tutmazsa ovulasyon testi alacam
Trabzon6161 Serraa123 allah yardımcın olsun canim benim ınsaallah güzel şeyler olur senin içinde çok zor süreçler kimse anlamıyor bizi
Serraa123 Trabzon6161 Yok canım bir hafta önce verdik genetik testi 1 bucuk ayı buluyormuş çıkması. Kuzum bi doktora gitsene kürtaj sonrası tüplerde yapısıklık olabiliyormuş. Benim iki gebeliğimdede ilk denemede tuttu ama bir türlü ilerlemedi çok üzüldük insallah bundan sonra iyi olur hersey
Trabzon6161 Serraa123 inşallah canim benim cok doktora gittim bu ay da tutmazsa gidecem yine cok yıpratıcı bir süreç inan soğan suyu buhara oturma ne varsa yaptim Bu ay Bakalım hayırlısı artık