Nlay1n Ben 17 haftalık hamileyim idrar yolu enfeksiyonu var akıntım da var ve idrarım gelince hemen gitmezsem kaçırıyorum sizde de oluyor mu idrar kaçırma 😔
GC9098 Nlay1n 29. Haftadayim cok tutarsam idrarimi oluyor tabii ki kacirma bol su içip sık sık ihtiyaç giderilmeli benimde var enfeksiyonum bu arada bol su içmeye çalışıyorum iki hafta önce antibiyotik tedavisi gördüm ama ayni akintilarim ve enfeksiyonum ağrım yok en azından ona şükrediyorum
senaack Nlay1n ilerlemeden ürolojiye görün gebelere özel ilaç veriyorlar ben çok cektim ilaç verdi geçti çok şükür allah yaşatmasın kimseye bebek büyüyünce çok kötü oldu
annepanda Nlay1n bendede cok yuksek cikti 7 tane fitil verdi doktorum. Birde icmek icin tek gecelik bir ilaç. Bakalim cuma gunu tekrar degerlerime baktiracagim
Nlay1n GC9098 benim de ağrım yok ama akıntı ve enfeksiyon devam ediyor bide idrarım geldiği an hiç tutamadan tuvalete gidene kadar kaçırma oluyor 😔
Nlay1n senaack yaa gerçekten mi 😔 8 gün sonra kontrolüm var kadın doğum doktorumla konuşup mu gideyim
Nasippp senaack ilaç veriyor mu ürolog ya benimde geçmedi kaç kez ilaç kullandım haftaya randevu almıştım bende umarım işe yarar ya
Serapveminikleri Nasippp merhaba cnm en son senle başka postta konuşmuştuk ismimi değiştirdim de nasılsın gitmedin mi urolojiye daha
senaack Nasippp canım ben ilk devlete gittim hiç bişey yapmadı verdiği ilaçta çok zararlı bi ilaçmış araştırdım içmedim sonra özele gittim çok şükür geçti zararı da olmadı ilaçların iyi bi doktora git
Nasippp Nlay1n yok canım ben serklajlıyım dikkat ettimğşm halde kaç kez antibiyotik kullandım geçmiyor
Nasippp Serapveminikleri yok canım doktorlar gerek görmüyor ama ben artık onları dinlemedim aldım randevu gerçekten illet yapıştı yakamı bırakmıyor 😣 benim sadexe idrar da değil kanda da var 🤦🏻♀️
Serapveminikleri Nasippp ozaman da söyledim cnm Dr gerek görmüyor ama sen git ihmal etme bak bende Dr sormadım beni hatirlaidn mi bu arada ? Serklaj olabilirim demiştim ilk çocuğum erken doğmuş diye sonradan senin ismi bulamadım yazamadım bana haber ver demiştin ama inan unutmuşum sonra
Nasippp Serapveminikleri hatırladım sanırım ismin beydi S ile mi başlıyordu sanki Evt canım ya gerçekten illalah ettim aldım randevu haftaya cuma gideceğim inş e canım naptın serklaj olmadın demi durumun nasıl şuan
Nlay1n Attent bende içiyorum ama geçmedi ya fitil de kullandım ama değişen bişey yok bu idrar kaçırmadan da yoruldum artık 😔
Serapveminikleri Nasippp 16 da işte gittim Dr baktı 30 mm dedi iyi bu haftafa göre dedi eğer altına düşerse biz ya ilaç yada dikiş atarız ki öncelik ilaç tedavisi dedi baktık olmadı serklaj yapıyoruz dedi ama sorun yok dedi gayet iyi dedi 20 haftada gel gene bakacam ozaman duruma göre konsuuruz dedi işte 20 hafta olcak inşallah haftaya salı gidecem Dr 1 ay oldu inşallah sorun çıkmaz ya dua et baya korkuyorum 😔her ağrıyı acaba rahimmi kısalıyor diye korkuyorum 😐
minik55_ Merhaba arkadaşlar,bende bugün idrar tahlili verdim idrarda kan çıktı doktor düşük ihtimali dedi.böyle bi durum yaşayan varmı? Eritrosit değerimin 8 çıkmasından dolayı bunları dedi
Nasippp Serapveminikleri korkma canım biz elimizden geleni yapıyoruz dikiş atılsın atılmasın herşey olacağına varıyor ne güzel bak bana 14. Haftada 35 mm ile atıldı dikiş takip edilmesini isterdim bende belkide gerek kalmazdı 🥺 ama yaşayıp göreceğimiz varmış