Pyrzcnr Cok bel agrım var ve yurumekte gucluk cekıyorum altına yapmıs cocuklar gıbı yuruyorum . Hem kasık agrrım var hemde bel agrım ? Sızler ne durumdasınjz ? Aynı sıkyaetı yasayan var mı ??
Dilaratas Pyrzcnr bende 25+6 oldum inanın bacaklarım belim hiç kesintisiz agrıyor ve sabit biyerde oturup kalkınca iki büklüm kalıyorum toparlanamıyorum bi çözüm yolu arıyorum
MKrasnic Pyrzcnr ayyy ben de 20 haftalık oldum. Sanki belimde 10 kilo taşıyorum kalçalarım her yerim ağrıyor
Damlahtp Pyrzcnr ay 27 haftalığım resmen nasıl yatsam nasıl otursam dite kara kara düşünür oldum heryerim ağrıyor bitmiş durumdayım resmen😂
Srnysl Dilaratas bende aynı durumdayım canım 34+4 olduk hala aynı değişen bir şey yok magnezyum da kullanıyorum ama fayda etmiyor aylardır çekiyorum neyse ki az kaldı 37+3 te 10 Şubat’ta sezeryan olacağım nasipse 🤲
Gulcinserdar49 Bende 15 haftalık olmama rağmen belimde ağırlık var gibi hissediyorum hatta bisey kaldırdığımda yerde belime biri basıyor gibi hissediyorum ve kalça ağrısı çok var