Benim üç dört gündür çok kötü sol bacağımi resmen surukluyo özellikle bugün hiç yuruyemedim çok ağrım oluyo daha kucuguz biz 25+4 olduk ama çok bel ağrısı başladı inşallah böyle devam etmez geçicidir 22 sinde randevumuz var doktor amcamiza danisacagim bakalım ne diyecek.