Mavimsiii canım benim ilk zamanlarda 5. Haftalarımda falan kanamam oldu bana progestan vardılar ben baş dönmesi yaşadı belirli bir süre sonra bir gün beni eşim kucağında götürdü hastaneye ayağa kalkamadım mide bulantı falan ondan bu yana KBB gittim kaç defa birşey demediler Vertigo başlangıcı dediler ama başka doktora gittim kulak zarın temiz dediler vs . Ben çok takıntılıyım geçen hafta yine kbb gittim bu sefer başka doktora KBB yine anlattım dedim böyle böyle muayene etmeden bana damla verdi o damlayı damlattım bir kaç gün iyi oldum falan ama tabi bazen yine kulak çınlamalarım devam etti bugünde eşim damlayı damlatırken yan döndüm bir baş dönmesi hemen kalktım biraz kendime geldim acaba kendi kendime psıkolojık olarak mi yapıyorum ya çözemedim artık beni bu durum rahatsız ediyo mesela yolda düz gitmem gerekirken sanki kendimi ya sağa yada sola çekiyorum 😢